Şirketler pek çok farklı gerekçeyle duyuru metni yazmak isteyebilir. Örneğin şirkete yapılan üst düzey bir atama bir duyuru metninin konusu olabilirken, aynı şekilde şirket tarafından gerçekleştirilecek bir etkinlik için de duyuru metni kaleme alınabilir. Diğer yandan e-ticaret markalarının okula dönüş, anneler günü, babalar günü gibi etkinlik dönemlerinde yaptıkları indirimleri daha çok kullanıcıya ulaşmak için bir duyuru metni aracılığıyla kamuoyuna göstermek istemesi de anlaşılabilir. Ayrıca başka bir şirketle kurulan ortaklık, satın alma ya da birleşme ilişkisi ya da sektörel anlamı yüksek bir araştırma çalışması da duyuru metinleri aracılığıyla daha çok kişiye ulaştırılabilir. Örneklerden anlaşılabileceği üzere, bir şirket için haber değeri taşıyan her gelişme, duyuru metni konusu olabilir. 

Surada_Paylas :